2009 óta, a világ vezető outdoor médiavállalat magyarországi szervezetének, a JCDecaux Hungary-nak a vezérigazgatója. 2021-ben szerepelt a Forbes TOP 50 Legbefolyásosabb magyar nők listáján, ebben az évben került fel a „Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” listára is, és folyamatosan megtalálható rajta azóta is. 2022-ben a The Stevie Awards for Woman in Business történetének első magyar arany díjas női vezetője lett. Irányítása alatt a közterületi reklámpiac jelentős fejlődésen ment keresztül, számos innovatív megoldásnak és fenntarthatósági törekvéseknek köszönhetően. 2017 -ben indult útnak a nagysikerű „Álljon meg egy novellára!” szépirodalmi pályázat, így a kortárs irodalom a nyertes novellákon keresztül a közterekre költözött, több millió embernek biztosítva az olvasás élményét.
A cégvezetés mellett már egy évtizede az UNICEF kuratóriumának elnöke. A Magyar Menedzserek Országos Szövetségének Nők a társadalomért kampányának képviselője. Aktív tagja a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) Nőfórumának, ahol fiatal tehetségeket mentorál. Az Art is Business idén meghirdetett Perspektíva mentorprogramjának keretében egy fiatal művészt fog üzleti ismeretekkel támogatni. 2023-ban csatlakozott a Bridge Budapest vezetői közösségéhez is. Vezetőként a mottója: Az outdoor megkerülhetetlen. Munkája mellett elindította 2022-ben saját táskamárkáját, LaVidaYarn néven.